شهردار محبوب سنندج شخصاً دست بکار رفع معضل ترافیک شد
وبسایت خبری کوردنیوزر،خبرها و رویدادهای ایران و جهان و مناطق کردنشین را در معرض دید بازدید کنندگان وکاربران محترم قرارمیدهد.ولازم به ذکراست وبسایت کوردنیوزکاملامستقل و وابسته به هیچ یک از جناحهای سیاسی نمیباشد. باتشکر مدیر وبسایت :علیرضاحسینی سقز
شهردار محبوب سنندج شخصاً دست بکار رفع معضل ترافیک شد
10 / 7 / 1391 ساعت 5:24 | بازدید : 4236 | نویسنده : علیرضاحسینی سقز | ( نظرات )

پس از گذشت تقریبا 8 ساعت از برگزاری جلسه مطبوعاتی استاندار کردستان و یادآوری وضعیت بد تاکسی رانی در شهر سنندج که از سوی دوست خبرنگارمان امید بهمنی   مطرح شد ، مهندس علیرضا شهبازی جلسه اضطراری وضعیت ترافیک سنندج را با حضور "مهندس مهدی حسام شریعتی" شهردار سنندج"مهندس کامیاب شادمان" معاون ترافیک سنندج و مرغوبی مدیرتاکسیرانی در دفتر کارش تشکیل داد.

تا کنون خبری از مباحث مطرح شده در جلسه منعکس نشده اما به گزارش شاهدان عینی " مهندس مهدی حسام شریعتی" و همراهانش پس از پایان جلسه با عجله و بسیار شتابان و البته با عصبانیت به ایستگاه تاکسی میدان انقلاب آمده و با رانندگان تاکسی که با درخواست مبالغ بیشتر از کرایه مصوب قصد جابجایی مسافران را داشتند، برخورد کردند.

"مهندس مهدی حسام شریعتی" همچنین در یک اقدام "همشهری دوستانه" شخصاً اقدام به گرفتن تاکسی برای چند شهروند سنندجی کرده و راساً دست بکار رفع معضل ترافیک شد!

 این اقدام شهردار محبوب سنندج موج شادی را در بین هزاران نفری که ساعتهای طولانی برای سوارشدن به تاکسی در ایستگاه ایستاده بودند، ایجاد کرد بگونه ای که چند دستگاه تاکسی از ترس به هم برخورد کرده و صدها بلکه هزاران تن از مسافران هم که برای تاکسی ایستاده بودند برای ایشان دست زدند و از خوشحالی سوت کشیدند.

این اقدام جناب آقای مهندس مهدی حسام شریعتی، شهردار محبوب و مردمی سنندج در حالی انجام شد که شهروندان سنندجی ماههاست ساعتهای طولانی را در ایستگاه های تاکسی سنندج برای سوار شدن به تاکسی سپری می کنند.

خدا پدر و مادر آقای استاندار و امید بهمنی عزیز را بیامرزد که این موضوع البته نه چندان مهم برای شهرداری سنندج را بالاخره به جناب آقای مهندس مهدی حسام شریعتی شهردار محبوب سنندج یادآوری کردند!!!

باشد که این اقدام مدیرانه و مدبرانه و اندیشمندانه و شهردارانه وهمشهری دوستانه و به دستور استاندار گوش دادانه و به پیشنهاد امید خان بهمنی جامه عمل پوشانه برای حل معضل ترافیک دور میدان انقلاب و آزادی سنندج که جناب "مهندس مهدی حسام شریعتی" آنرا اجرایی نمودند به نقشه راهی برای سایر مدیران استان تبدیل شود.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

بنظرشماكدام يك ازشهرهاي كردنشين زيربيشترهدف تهاجم فرهنكي قراركرفته است؟

آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kurdnews و آدرس kordstan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را د




آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5108
:: کل نظرات : 159

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 45

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 142
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 17525
:: بازدید ماه : 145642
:: بازدید سال : 445301
:: بازدید کلی : 4345480